Support for videokonference

Problem med åbning af møderum efter førstegangsinstallation af nyeste Scopia Desktop

Scenarie:

1. Du installerer Scopia Desktop for første gang på Windows

2. Ved opstart af møderum får du fejlene:

a. Der opstod en fejl i scriptet på denne side. DLL-filen er ikke registreret.
b. Der opstod en fejl i scriptet på denne side. Objektet understøtter ikke egenskaben eller metoden "GetClientSetting"
c. Error thrown calling method WebSiteForceCache

 

Løsning:

1. Afinstallér Avaya Scopia Desktop

2. Installér forrige version af Avaya Scopia Desktop: Download her

3. Installér efterfølgende nyeste version af Avaya Scopia Desktop: Download her

4. Åbn herefter møderum

 

Support ved DeiC 

Thorkild Jensen, +45 2363 9824 (hverdage 8-17.00)
Email: Support
Hovednummer: +45 3588 8200 (hverdage 8.30-16.30)
Vagttelefon: Døgndrift. Udleveres kun til vagtpersonale ved din institution. Kontakt denne.

Keywords: