Support

Få svar på dine spørgsmål og hjælp til at løse problemer hos DeiCs supportorganisation.

DeiCs kundesupport er placeret under hver enkelt tjeneste. Endvidere kan brugere tilmelde sig information om driftsforhold via ServiceInfo.

Adobe Connect

 

Eduroam

 

Forskningsnettet

  • Send en mail til netdrift@deic.dk - din mail lander i et ticketsystem. Hvis du ikke hurtigt modtager en kvittering, så ring i stedet.
  • Ring til Netdrift på tlf. 35 888 222, mandag - fredag kl. 9.00-16.00.
  • Driftsforstyrrelser kan ses på serviceinfo.dk. Hvis du er udsat for en driftsforstyrrelse som ikke er annonceret der, har DeiC et døgnnummer som din IT-organisation kender.

 

Navneservice (DNS)

Sikkerhed (DKCERT)

Videomøder

WAYF

Brugere skal henvende sig deres egen institution, hvis de oplever problemer.

Konstateres det efter endt fejlsøgning, at fejlen med stor sandsynlighed ligger hos WAYF, kan WAYF helpdesk kontaktes:

Websteder

Spørgsmål og rettelsesforslag til DeiCs websteder kan sendes til webmaster.

Revideret 06/09/16

Relateret indhold