Gå til hovedindhold

Prismodel for Zoom

Institutioner får deres helt egen instans, med administrator-adgang til at håndtere egne brugere. 

1. Oprettelse af egen instans

Her får en brugerorganisation adgang til administration af egne brugere og egen instans, integrationsløsninger, forbrugsstatistik m.m.

Priser

De nye priser per 1. oktober 2021 baserer sig på en site-licens for hele organisationen ud fra antal fuldtidsansatte (fakultet & ansatte).

Vejledende priser ved oprettelse af egen instans: 

1. Eksempel:

  • Antal fuldtidsansatte: 500 (Minimum)

Pris: 43.572,36 DKK eksklusiv moms per år.

2. Eksempel:

  • Antal fuldtidsansatte: 3.500

Pris: 221.392,08 DKK eksklusiv moms per år.

3. Eksempel:

  • Antal fuldtidsansatte: 8.500

Pris: 404.483,04 DKK eksklusiv moms per år.

Følgende er inkluderet i priserne

  • Dial-in via telefon
  • 5 stk. H323/SIP -licenser
  • 5 stk. Zoom Room -licenser
  • 5 stk. Zoom Webinar 1000 -licenser
  • Alle ansatte, der har behovet, kan få Zoom Large Meeting 500 -licens
  • Alle studerende har Zoom Large Meeting 300 -licens
  • Desktop-baseret optagelse af møder

2. Serverbaseret optagelse - integration med Kaltura og Panopto

Det er muligt at bestille understøttelse af serverbaseret optagelse, hvor man kan vælge mellem fire modeller:

  • Integration med Kaltura, hvor Zoom-optagelser lander under brugerens egen mappe i Kaltura
  • Integration med Panopto, hvor Zoom-optagelser lander under brugerens egen mappe i Panopto
  • Standalone Zoom-optagelser, hvor brugeren modtager link via email til download af optagelse inden for 10 dage
  • Standalone Zoom-optagelser, hvor institutionen får en konto til central download af optagelser til videre upload til f.eks. Panopto eller andre systemer

Engangsbeløb for funktionen (alle fire modeller) årligt: 12.534,91 DKK eks moms. 

Pris per time optagelse: 0,313 DKK eks moms.

Standalone, uden integration: 0,470 DKK eks moms per GB  per måned (højeste lager anvendt i en måned).

Revideret
12 jan 2024